Ka vetëm diçka rreth Skandoval që ndjehet kaq Hollywood. Skandali tronditës i mashtrimit mes Tom Sandoval, Rachel Leviss dhe Ariana Madix u ringjall. Rregullat e Vanderpompës, dhe nuk është e vështirë të kuptosh pse. Scandoval kishte gjithçka – epsh, tradhti, dramë – dhe bëri një televizion të mrekullueshëm. Historia nuk mund të kishte qenë më bindëse nëse do të ishte shkruar (dhe disa besojnë se ishte).
Kjo më shtyu të mendoja dhe me një sfond studimesh filmike, nuk mund të mos shihja paralele midis skandovalit dhe momenteve të tjera në historinë e kinemasë. Ja se si luajti Scandoval, siç shpjegohet nga filmat.
Dhoma
Jo të gjithë mund të jenë të njohur me këtë film ikonik të keq. Megjithatë, kryevepra e Tommy Wiseau ka disa ngjashmëri me situatën midis Sandoval, Ariana dhe Rachel. Në film, partnerja e Xhonit të pafajshëm, Lisa, ka një lidhje me mikun e tij më të mirë, Markun. Të mashtrohesh nga një tjetër i rëndësishëm është i tmerrshëm. Por plaga pickon edhe më keq kur burri apo gruaja tjetër është shok.
Rachel mund të jetë duke u përpjekur të minimizojë miqësinë e saj të mëparshme me Arianën, por ajo ishte padyshim në grupin e miqve dhe e dinte se Sandoval duhet të kishte qenë jashtë kufijve. Ashtu si Johnny, Ariana u përball me tradhtinë e fundit, dhe Rachel dhe Sandoval po i grisnin apaaaart e saj! (Seriozisht, shiko këtë film)
Requiem Për një ëndërr
Kur lidhja doli në dritë për herë të parë, Tom Schwartz zbuloi se ai ishte tashmë në dijeni. Ai madje kishte disa fjalë të zgjedhura për ndjenjat e Sandovalit ndaj Rachel. Në Watch What Happens Live, Schwartz pretendoi se Sandoval ishte “i fiksuar” pas Rachel dhe tha se ajo ishte “heroina” e Sandoval. Bashkëpronari i Schwartz dhe Sandy pohoi, “ai është i varur. Është një magjepsje e të gjitha pasioneve.”
Kjo lloj varësie më kujtoi menjëherë Requiem For a Dream. Eksplorimi i zymtë i varësisë nga Darren Aronofsky përshkruan mënyrën se si ajo mund të përfshijë jetën e një personi. Sigurisht, e kam fjalën për aktuale varësia. Ajo që kishte Sandoval ishte epshi dhe magjepsja…dhe megjithëse ishte i fiksuar pas Rakelës, ai nuk rrezikonte të humbiste një krah mbi të.
Sandoval mund ta ketë parë veten si personazhi i Jared Letos, i pafuqishëm përballë varësisë së tij, por ai thjesht po bënte justifikime.
Duke qenë John Malkovich
Nga ana tjetër edhe Rasheli ishte e fiksuar pas Sandovalit. Obsesioni i saj e bëri atë të verbër ndaj ndjenjave të dikujt tjetër përveç saj, dhe egoizmi i Rakelës u shfaq plotësisht. Është e paqartë nëse ajo e ka menduar ndonjëherë dëmin që po i bënte shoqes së saj, Ariana-s, gjë që më bën të besoj se ajo e sheh botën ashtu siç bëri John Malkovich në filmin Being John Malkovich.
Në film, Malkovich e shikon botën me sytë e tij (fjalë për fjalë) dhe sheh vetëm Malkovich. Jo seriozisht, të gjithë në restorantin ku ai ndodhet janë vetvetja dhe e vetmja fjalë në menu është “Malkovich”. Ndoshta Rakela e sheh botën në të njëjtën mënyrë, duke e vënë veten përpara dhe në qendër, dhe të verbër për këdo tjetër.
Megjithatë, dikush mund ta hamendësojë nëse Rachel dëgjon “Rachel, Rachel, Rachel” vetëm kur njerëzit flasin me të.
Rrjeti Social
Kur Ariana mësoi për herë të parë lidhjen e të dashurit të saj prej kohësh me një nga miqtë e saj, ajo duhet të ketë ndjerë një tradhti si askush tjetër. Ajo ndezi një zemërim të zjarrtë brenda saj që ndihej i ngjashëm me tërbimin e portretizuar nga Andrew Garfield në Rrjetin Social.
Në film, Eduardo Saverin i Garfield zbulon se partneri i tij i biznesit, Mark Zuckerberg, holloi rëndë aksionet e tij në kompaninë e tyre, Facebook. Ky zbulim çon në një konfrontim shpërthyes, ku Garfield portretizon me mjeshtëri lëndimin dhe tradhtinë që ndjeu Eduardo. Ariana duhet të ketë ndjerë emocione të ngjashme kur zbuloi se çfarë i bëri shoku dhe i dashuri i saj.
Sandoval mund të jetë ndjerë sikur Rasheli vlente një milion dollarë, por Ariana ishte një miliard. Siç tha Justin Timberlake, “Një milion dollarë nuk janë të lezetshme, e dini se çfarë është e bukur? … Një miliard dollarë.”
Willy Wonka dhe fabrika e çokollatës
Përballja e Ariana me Sandoval në lidhje me lidhjen dhe grisja verbalisht e tij në copa ishte bindëse dhe jashtëzakonisht e kënaqshme. Ajo arriti ta largonte absolutisht atë vetëm me fjalët e saj, jo ndryshe nga fantazma e famshme (e rreme) e Gene Wilder në fund të Willy Wonka & the Chocolate Factory.
Kur Ariana i tha Sandovalit, duke thënë: “Ti nuk vlen asgjë dhe unë dua që të ndihesh kaq thellë në shpirtin tënd”, dha të njëjtën energji si Willy Wonka duke bërtitur “nuk merr asgjë! Ti humbe! Ditën e mirë, zotëri!” për Charlie Bucket në fund të filmit.
Sigurisht, zoti Wonka sapo po testonte Charlie dhe më vonë kërkoi falje që i bërtiti. Sandoval nuk duhet të presë një falje të tillë.
Ligjërisht bjonde
Pasi kaluam ferr dhe dolëm nga ana tjetër, tani është koha për periudhën e rishpikjes së Arianës – jo ndryshe nga Elle Woods në Legally Blonde.
Në film, Elle është hedhur nga i dashuri i saj dhe është i njëjti nivel tradhtie që ndjeu Ariana pasi mori vesh për lidhjen. Megjithëse Elle është e shkatërruar, ajo e merr veten, bërtet: “Unë do t’ju tregoj se sa e vlefshme mund të jetë Elle Woods!” dhe bëhet versioni më i mirë i vetes në Fakultetin Juridik të Harvardit.
Ariana është ngritur gjithashtu nga hiri, dhe tani ka fituar miratime të shumta, kopertina revistash, mundësi biznesi dhe madje edhe një libër të ri kokteji. Ashtu si Elle Woods, Ariana mund të jetë ndjerë e shkatërruar për shkak të veprimeve të të dashurit të saj, por tani jeta e saj është më e mirë se kurrë, dhe ajo ka mbetur e lumtur Sandoval në pluhur.
Kush e di, ndoshta një ditë ajo do të shkojë edhe në fakultetin juridik.