Andy Cohen kritikon padinë e Leah McSweeney si një përpjekje “Shkedown”!
Drama ligjore që shpaloset prapa skenave në Bravo po pasqyron intensitetin dhe dramën e rezervuar zakonisht për një Amvise të vërteta episodi i ribashkimit. Pritësi i dashur i rrjetit, Andy Cohene ka gjetur veten në qendër të një beteje të debatueshme ligjore me ish Amvise reale të qytetit të Nju Jorkut yll Leah McSweeney.
Leah McSweeney, në një lëvizje të guximshme, ka ngritur një padi që vendos akuza të rënda kundër Cohen. Ndër akuzat, pretendimet më shpërthyese përfshijnë përdorimin e dyshuar të drogës nga Cohen me anëtarët e ekskluzivitetit “Housewives” dhe një përpjekje të orkestruar për të shfrytëzuar betejat personale të McSweeney me abuzimin e substancave dhe shëndetin mendor. Padia sugjeron se këto veprime ishin pjesë e një strategjie të llogaritur për të rritur dramën e shfaqjes dhe për të rritur vlerësimet.
Cohen, nga ana tjetër, i ka hedhur poshtë me forcë këto akuza, duke e etiketuar padinë si një “shkundje”. Ai argumenton se McSweeney po i shfrytëzon këto pretendime për ta detyruar atë të pranojë një zgjidhje të pajustifikuar. Kjo përgjigje nga Cohen është kritikuar nga McSweeney ekipi ligjor. Ata argumentojnë se rrëzimi i padisë nga Cohen është një përpjekje për të frikësuar McSweeney dhe paditësit e tjerë të mundshëm në heshtje, duke e portretizuar klientin e tyre si viktimë të taktikave të ngacmimit.
Ndërsa kjo betejë ligjore vazhdon të shpaloset, të dyja palët duken të ngulitura në pozicionet e tyre, me McSweeney ekipi që akuzon Cohen për përpjekje për të heshtur viktimat e supozuara përmes frikësimit, dhe Cohen i palëkundur në denoncimin e tij për meritat e padisë. Ky mosmarrëveshje premton t’i mbajë të mbërthyer fansat e ekskluzivitetit dhe vëzhguesit e dramave ligjore të të famshëmve ndërsa dalin më shumë detaje.
Sipas McSweeney41, Cohen, 55 vjeç, i cili shërben si producent ekzekutiv i RHONY dhe spinoff i tij, “The Real Housewives Ultimate Girls Trip”, dyshohet se merr pjesë në përdorimin e kokainës me anëtarët e kastit që ai mbikëqyr. Ky pretendim është pjesë e një narrative më të gjerë të paraqitur në padi, duke sugjeruar se rrjeti Bravo, së bashku me Shed Media dhe Warner Media, përkatësisht subjektet prodhuese dhe pronare, kultivojnë një mjedis pune që jo vetëm toleron, por inkurajon përdorimin e drogës dhe alkoolit. McSweeney, e cila është në rikuperim, pretendon se ky mjedis ka shfrytëzuar luftën e saj me alkoolin, ose duke e përkeqësuar problemin e saj ose duke penguar përpjekjet e saj për të kërkuar ndihmë, të gjitha në një përpjekje për të rritur shifrat e shikueshmërisë.
e Cohen përfaqësuesi ligjor ka mohuar kategorikisht këto pretendime, konkretisht pretendimin në lidhje me përdorimin e kokainës, duke u shprehur pa mëdyshje se “z. Cohen nuk përdori kurrë kokainë me asnjë pjesëtar të kastit në shfaqjen e ‘Real Housewives’ ose me ndonjë punonjës tjetër të Bravo-s.” Ky mohim synon të rrëzojë akuzat e ngritura nga McSweeney dhe e distancon Cohen nga kultura e supozuar e përdorimit të drogës brenda Amvise të vërteta ekskluzivitet.
Kjo padi hedh dritë mbi bazat e mundshme të prodhimit televiziv të realitetit që mund t’i japë përparësi sensacionalizmit dhe vlerësimeve mbi mirëqenien e yjeve të tij. Ndërsa procedurat ligjore ecin përpara, çështja mund të zbulojë më shumë rreth funksionimit të brendshëm të një prej ekskluziviteteve më të njohura të televizionit dhe trajtimit të shëndetit dhe sigurisë së anëtarëve të kastit.
Orin Snyder, që përfaqëson Andy Cohen si pjesë e ekipit ligjor nga Gibson, Dunn & Crutcher, ka bërë një kundërshtim të vendosur ndaj padisë së ngritur nga McSweeneyish ylli i Shtëpiake të vërteta të qytetit të Nju Jorkut. Përgjigja e Snyder, e artikuluar në një letër gjithëpërfshirëse drejtuar McSweeney’s ekipi ligjor, dënon padinë për përmbajtjen e asaj që ai e përshkruan si “deklarata të rreme, fyese dhe shpifëse” në lidhje me Cohen. Ai kërkon pa mëdyshje tërheqjen e të gjitha pretendimeve lidhur me e Cohen pretenduar për “përdorim kokaine”, duke i etiketuar këto akuza si tërësisht të fabrikuara për qëllime sensacionale.
Letra e Snajderit nuk i thërret fjalët, duke akuzuar McSweeney dhe avokatët e saj për sajimin e qëllimshëm të këtyre akuzave për të tërhequr vëmendjen e tabloideve dhe për të manipuluar perceptimin publik. Duke i inkuadruar këto akuza si një taktikë për të detyruar Cohen në një zgjidhje përmes presionit publik dhe mediatik, Snyder sinjalizon një qëndrim të vendosur kundër asaj që ai e sheh si një keqpërdorim të hapur të sistemit ligjor për levën strategjike. Ai paralajmëron se veprime të tilla jo vetëm që dështojnë të frikësojnë apo detyrojnë zgjidhjen, por gjithashtu mund të ekspozojnë McSweeney dhe përfaqësimi i saj ligjor ndaj pasojave të rëndësishme ligjore.
Duke theksuar peshën e akuzave për përdorimin e drogës brenda një mjedisi profesional, letra e Snyder sugjeron se pretendimet e pabaza u vendosën në mënyrë strategjike për të nxitur një cirk mediatik, duke synuar të kthejë Cohen në një zgjidhje. Kjo strategji ligjore agresive tregon gatishmërinë e Cohen dhe ekipit të tij ligjor për t’u mbrojtur kundër akuzave dhe për t’iu kundërvënë pretendimeve të bëra nga McSweeneyduke krijuar terrenin për një betejë ligjore të diskutueshme të rrënjosur në sfidat e integritetit personal dhe profesional.
E Andy Cohen përfaqësuesit ligjorë kanë kritikuar më tej McSweeney’s padi për tentativën e saj të pretenduar për të manipuluar vëmendjen e medias, duke theksuar mungesën e specifikës në akuza, si për shembull mungojnë detajet se kush ishte i përfshirë, ku ndodhën incidentet dhe kur ato ndodhën. Kjo kritikë nënvizon argumentin e mbrojtjes se padisë i mungojnë provat thelbësore dhe përkundrazi synon të sensacionalizojë akuzat për të dëmtuar reputacionin e Cohen.
Në një direktivë të fortë, e Cohen Ekipi kërkon një tërheqje të menjëhershme publike të akuzave dhe një falje drejtuar Cohen, duke theksuar se mungesa e veprimeve të tilla vetëm sa do të përshkallëzojë dëmin dhe dëmin e shkaktuar prej tij. Ky qëndrim është përforcuar nga një valë mbështetjeje për Cohen nga shumë të famshëm të Bravo, të cilët e kanë mbrojtur publikisht atë pas pretendimeve të padisë. Kjo mbrojtje kolektive jo vetëm që kërkon të hedh poshtë akuzat, por edhe të riparojë çdo dëmtim të imazhit publik dhe pozitës profesionale të Cohen brenda industrisë së argëtimit.
Sarah M. Matz, që përfaqëson McSweeneykundërshtoi E Andy Cohen manovra ligjore me një deklaratë ku theksohet perspektiva e tyre për e Cohen reagimi si një taktikë tipike për të shfrytëzuar ndikimin e tij mediatik për frikësim. Matz akuzon Cohen se po përpiqet të heshtë McSweeney dhe ta largojë atë nga ndjekja e veprimeve ligjore, duke argumentuar se përpjekjet e tilla janë hakmarrëse dhe nënvizojnë domosdoshmërinë e McSweeney’s padi. Përgjigja e Matz thekson një angazhim për zgjidhjen e mosmarrëveshjes ligjërisht dhe jo përmes kanaleve mediatike, duke i kërkuar Cohen që të përballet me akuzat brenda sistemit gjyqësor dhe jo përmes deklaratave publike. Ky shkëmbim nxjerr në pah kompleksitetin e betejës ligjore në vazhdim, duke përfshirë figura të rëndësishme brenda industrisë së argëtimit dhe duke prekur çështje të dinamikës së pushtetit, ndikimit të medias dhe të drejtave ligjore.
Kjo situatë që përfshin Brandi Glanville dhe Andy Cohen i shton një shtresë tjetër kompleksiteti sfidave ligjore me të cilat përballen Cohen dhe Bravo. Pretendimi i Glanville se Cohen e ngacmoi seksualisht duke bërë komente të papërshtatshme dhe duke bërë një ftesë të papërshtatshme, megjithëse thuhet me shaka, hedh dritë mbi natyrën e ndërveprimeve midis figurave të profilit të lartë në industrinë e argëtimit. Njohja e Cohen për papërshtatshmërinë e komenteve të tij dhe kërkimi i faljes së tij tregojnë një ndërgjegjësim për seriozitetin e akuzave të tilla, veçanërisht në kontekstin e marrëdhënieve profesionale.
Rasti ndërlikohet edhe më shumë nga Caroline Manzo’s padi, e cila akuzon Cohen dhe Bravo për lehtësimin e një mjedisi që inkurajoi sjellje të papërshtatshme duke gjoja furnizim Glanville me alkool, me shpresën se do ta çonte në ndjekjen seksuale të Manzos. Ky pretendim sugjeron një çështje më të gjerë brenda rrjetit dhe prodhimeve të tij në lidhje me trajtimin e alkoolit dhe mbrojtjen e anëtarëve të kastit nga ngacmimet e mundshme.
Glanville’s mohimi i keqbërjes, krahas mungesës së përgjigjes nga Bravo dhe Cohen ndaj pretendimeve të Manzos, nënvizon sfidat në adresimin dhe zgjidhjen e pretendimeve për sjellje të papërshtatshme në sektorin e realitetit televiziv. Këto zhvillime nënvizojnë nevojën për politika dhe protokolle të qarta për të mbrojtur dinjitetin dhe respektin e individëve në industrinë e argëtimit, veçanërisht në mjedise që mund të inkurajojnë ose tolerojnë sjelljen e shtytjes së kufijve për hir të shikueshmërisë ose vlerës së argëtimit.